Ik zie dubbele taken in mijn overzicht staan. Waarom is dit en hoe haal ik deze weg?

Het kan voorkomen dat u na de live gang van de takenomgeving dubbele taken in uw takenoverzicht ziet staan.

Dat komt doordat in het oude systeem per dag een andere taak is. Hierdoor ziet u wellicht dubbele taken staan bij het overzicht en/of bij de overzichtspagina. U kunt er één taak van maken door de dubbele taken te archiveren op 1 na. Bij de ene overgebleven taak gaat u het interval van de taak bewerken.

In de onderstaande video laten we zien hoe u de taak kunt archiveren en het interval van een taak kunt bewerken. Door de taken te archiveren behoudt u de historie van de taak. Wanneer u een taak verwijderd verdwijnt alle historie van de taak.

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Opmerkingen

0 opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.