Nieuwsbrief februari - Efficiënt vraagbeheer en verbeterde checklist

 

We houden u graag op de hoogte. Daarom ontvangt u onze maandelijkse nieuwsbrief. In deze editie laten we zien hoe u een duidelijk overzicht van uw supportvragen kunt krijgen en delen we een verbeterde checklist voor nieuwe teamleden.

We wensen u veel leesplezier.

Zoals u hoogstwaarschijnlijk heeft gezien, is de nieuwe takenomgeving live. De takenomgeving is vernieuwd op basis van feedback van onze gebruikers.

Het doel van de update is het creëren van een beter overzicht van de openstaande en aankomende taken die voor u relevant zijn. Door gebruik van het filter, kunt u het overzicht naar eigen voorkeur instellen. Ruis van taken die bijvoorbeeld pas over een half jaar uitgevoerd dienen te worden, is daarmee verleden tijd.  

Omdat er grote optimalisaties zijn doorgevoerd betreft het best een grote verandering. Dit roept in het begin wellicht vragen op. Om u verder op weg te helpen, hebben we de meest gestelde vragen verzameld en beantwoord. Benieuwd? Gebruik dan de onderstaande link.

Bekijk de antwoorden op de meest gestelde vragen

 

Deze maand heeft onze collega Romy een handige tip voor u om optimaal overzicht te houden van de vragen die u naar ons stuurt.

Wij maken gebruik van een ticketsysteem waarin u al uw gestelde vragen kunt vinden, de status per vraag kunt bekijken en eenvoudig onze terugkoppeling kunt volgen. 
Bent u benieuwd naar de voordelen en hoe u een account kunt aanmaken in het ticketsysteem? Klik dan op de onderstaande link.

Lees alles over de tip van de maand

Wellicht bent u al bekend met onze checklist 'Nieuw teamlid toevoegen'. We hebben deze checklist verbeterd en uitgebreid om ervoor te zorgen dat uw dossier van een nieuw teamlid nog completer is. 

Klik op de onderstaande link om de verbeterde checklist te openen. 

Bekijk de verbeterde checklist

Benieuwd naar onze andere checklists? Bekijk dan de 'hulpmiddelen' pagina op support.dentalrules.nl

Naast de update van de takenomgeving hebben we, op basis van uw waardevolle feedback, een nieuwe functionaliteit toegevoegd aan de pagina waar u storingen kunt melden.

Benieuwd naar wat er veranderd is? Lees hieronder meer over de nieuw functionaliteit in uw portaal.

Ontdek de nieuwe functionaliteiten

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Opmerkingen

0 opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.