Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Een incident wijzigen

  1. In het menu gaat u naar “Register” en “Incidenten”
     
  2. Klik op het blauwe oogje achter het incident dat u wenst te wijzigen. 

  3. Klikt u vervolgens op de gele knop “Bewerken”. 

  4. In het overzicht van een incident ziet u drie tabbladen
  5. Algemeen: dit is de informatie van het Incident wat is gemeld. U kunt hierin aanpassingen doen. 
  6. Bestanden: Hier kunt u bestanden uploaden en aan het incident toevoegen. 

  7. Actiepunten: hier kunt u zien of er actiepunten zijn gemaakt voor het incident of u kunt een actiepunt aanmaken door op de groene knop “Aanmaken” te klikken. Geef de actie een duidelijke omschrijving, een datum waarvoor deze actie afgerond moet zijn en u kunt een medewerker als verantwoordelijke en/of eindverantwoordelijke aanwijzen.  

  8. Klik op “Opslaan” om uw wijziging te bevestigen. 
  9. Wanneer er een actie ondernomen dient te worden ziet u een melding hiervan op het dashboard terug onder “Acties te ondernemen”. 
  10. Wilt u een Incidentmelding verwijderen dan klikt u op het rode kruisje achter betreffende incident.  
  11. U krijgt een extra pop-up om het verwijderen te bevestigen. 

 

 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Opmerkingen

0 opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.