- In het menu gaat u naar “Register” en “Incidenten”
- Klik op het blauwe oogje achter het incident dat u wenst te wijzigen.
- Klikt u vervolgens op de gele knop “Bewerken”.
- In het overzicht van een incident ziet u drie tabbladen
- Algemeen: dit is de informatie van het Incident wat is gemeld. U kunt hierin aanpassingen doen.
- Bestanden: Hier kunt u bestanden uploaden en aan het incident toevoegen.
- Actiepunten: hier kunt u zien of er actiepunten zijn gemaakt voor het incident of u kunt een actiepunt aanmaken door op de groene knop “Aanmaken” te klikken. Geef de actie een duidelijke omschrijving, een datum waarvoor deze actie afgerond moet zijn en u kunt een medewerker als verantwoordelijke en/of eindverantwoordelijke aanwijzen.
- Klik op “Opslaan” om uw wijziging te bevestigen.
- Wanneer er een actie ondernomen dient te worden ziet u een melding hiervan op het dashboard terug onder “Acties te ondernemen”.
- Wilt u een Incidentmelding verwijderen dan klikt u op het rode kruisje achter betreffende incident.
- U krijgt een extra pop-up om het verwijderen te bevestigen.
Opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.