Wanneer u in DentalRules bent ingelogd en u gaat naar de supportpagina, dan zijn er twee opties hoe u gebruik kunt maken van de supportpagina.
Het is ook mogelijk een overzicht te hebben van al uw tickets, deze eenvoudig terug te vinden en de status van alle tickets te bekijken.
Optie 1.
Wanneer u in DentalRules bent ingelogd en u heeft met dat e-mailadres al eens eerder een e-mail of een tickets gestuurd naar support@dentalrules.nl dan bent u met dit e-mailadres bekend in ons systeem.
U hoeft dan geen nieuw account aan te maken op de supportpagina om uw tickets te kunnen bekijken. Het enige wat u moet doen is een nieuwe wachtwoord aanvragen door middel van de "wachtwoord vergeten" knop.
Optie 2.
Wanneer u in DentalRules bent ingelogd en u heeft met dat e-mailadres nog niet eerder een e-mail of een tickets gestuurd naar support@dentalrules.nl dan kunt u met uw e-mailadres een account aanmaken op de supportpagina.
Wanneer u vervolgens met dat e-mailadres een ticket of e-mail stuurt naar support@dentalrules.nl kunt u deze vervolgens bekijken op de supportpagina.
Daarnaast kunt u ook opmerkingen plaatsen bij de handleiding. Volg onderstaande stappen om een account aan te maken:
Optie 1.1.
Ga naar de supportpagina van DentalRules en klik op Aanmelden.
Klik op "Wachtwoord vergeten?"
Vul hier het bekende e-mailadres in, en klik op verzenden om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Optie 2.2.
Ga naar de supportpagina van DentalRules en klik op Aanmelden.
Klik op Registreren.
Vul uw volledige naam en uw e-mailadres in en klik op Registreren.
U ontvangt vervolgens een e-mail met het onderwerp "Maak een wachtwoord voor DentalRules". Klik op Maak een wachtwoord. Hier kunt u uw wachtwoord instellen en vervolgens inloggen op uw eigen DentalRules support omgeving.
Opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.