Hoe gebruik ik vergaderingen?

Het doel van de vergaderingen tool
De vergaderingen tool in DentalRules is een gemakkelijke manier om vergaderingen bij te houden. Als manager kunt u bijvoorbeeld bepaalde zaken in één keer in de agenda overzetten en als medewerker kunt u bepaalde zaken gemakkelijk indienen. Daarnaast kan in DentalRules een notulen worden bijgehouden en kunnen medewerker gemakkelijk aangeven dat ze niet aanwezig kunnen zijn bij de vergadering.

Hoe gaat u te werk?

  1. Navigeer in de blauwe menubalk naar het kopje “Vergaderingen“.
  2. Er zijn twee vormen vergadering die u kan aanmaken. Dit zijn de eenmalige vergadering (zie 1) en een terugkomende vergadering (zie 2).
    1. Rechts bovenin de pagina kunt u onder het knopje “Aanmaken” en kies voor “Blanco vergadering aanmaken”.
      1. Vul de titel in van uw vergadering.
      2. Voer de datum, starttijd en eindtijd in.
      3. Voer de bedrijfslocatie in. Als u dit niet heeft gedaan kunt u geen genodigden/afdeling selecteren.
      4. Als de vergadering valt onder een bepaalde categorie kunt u die ook selecteren.
      5. Selecteer de genodigden.
      6. Vul hierna de agendapunten in die u wilt bespreken.
      7. Als u “geen invloed op het rooster” aanvinkt, dan wordt uw personeel niet automatisch uitgeroosterd.
    2. Rechts bovenin de pagina kunt u onder het knopje “Aanmaken” en kies het template dat hoor bij deze terugkomende vergadering.
      1. Bepaalde gegevens zijn al ingevuld, vul de nog niet ingevulde gegevens in.

Hoe maakt u een template aan?

  1. Klik rechts bovenaan op “Templates beheren”.
  2. Hier krijgt u een overzicht van alle vergadertemplates die u tot nu toe heeft aangemaakt. Klik vervolgens recht boven aan op “Aanmaken” om een nieuwe template aan te maken.
  3. Vul hier de benodigde gegevens in:
    1. Vul de titel in van uw template.
    2. Vul de frequentie in.
    3. Voer de bedrijfslocatie in.
    4. Selecteer tot welke categorie deze template hoor, als deze in een categorie hoort.