Hoe voeg ik apparaten toe?

Het doel van het aanmaken van apparaten
Apparaten maakt u aan voor het registreren van de storingen. Dit is noodzakelijk voor het KEW-dossier en wordt gebruikt bij je periodieke taken.

Hoe gaat u te werk:

  1. Ga naar “Administratie” en selecteer vervolgens “Leveranciers”.
  2. Selecteer bovenaan de pagina “Apparaten”.
  3. Aan de linkerzijde kunt u apparaten toevoegen. Let er hierbij goed op dat u deze volledig invoert. LET OP: Vergeet niet de leverancier te selecteren!
    • Bent u de aankoopdatum, het verlopen van de garantiedatum en de datum van de ingebruikname vergeten, dan adviseren we u de datum 01-01-2000 te gebruiken. Hierdoor is het voor iedereen duidelijk dat deze datum fictief is.
    • Vul hier in wie de leverancier is (waar hij gekocht is) en daarop wie de onderhoudsleverancier (waar hij in onderhoud is). De contactgegevens van de onderhoudsleverancier worden weergegeven bij de storingen en periodieke taken.
    • Mocht u nu niet meer weten wie de leverancier is, kunt u onder het knopje “Leveranciers” een nieuwe leverancier aanmaken genaamd ‘unknown’. Zodat u het overzicht georganiseerd houdt.
  4. Alle toegevoegde apparatuur komt in het bovenste overzicht te staan. Apparaten zonder leverancier komen zowel bovenaan, als onderaan de pagina te staan. Zodat u niet vergeet een leverancier in te vullen.