Hoe werken de persoonlijke to-do’s?

Wat is het doel van persoonlijke to do’s?
De persoonlijke to do’s dienen als hulpmiddel om kleine taken niet te vergeten. Zodra u bijvoorbeeld nog een mail moet sturen naar een klant, of een document moet uitprinten, kunt hiervoor een persoonlijke to do aanmaken. Alleen u kunt u eigen to do’s zien.

Hoe gaat u te werk?

  1. Rechts op uw dashboard vindt u uw persoonlijke to do’s onder het kopje “Persoonlijke To Do’s”.
  2. Door op het groene plusje te klikken maakt u een nieuwe persoonlijke to do aan. Hierbij kunt u ook aangeven wie deze to do moet uitvoeren.

  3. Door op het blauwe oogje te klikken vindt u een overzicht van de to do’s die u aan uzelf en aan anderen heeft toegewezen. Hier kunt u ook zien of uw collega de betreffende to do al heeft afgevinkt.
  4. Door op het groene archief knopje te klikken krijgt u een overzicht van de door u uitgevoerde to do’s.
  5. U kunt de to do’s aanpassen door op het gele potloodje te klikken.
  6. U vinkt de persoonlijke to do af door op het groene vinkje te klikken.