In een vergadering is het mogelijk om actiepunten toe te kennen. Actiepunten zijn taken die kunnen worden toegewezen aan een medewerker die daarop actie dient te ondernemen. Alleen een notulist kan actiepunten toekennen.
Ga naar “Vergaderingen”.
Selecteer de vergadering die u wilt inzien.
Ga naar het onderdeel “Actiepunten”.
Klik op “Toevoegen”.
Vervolgens vult u alle vereiste velden in.
- Omschrijving: Bij de omschrijving voegt u alle verwachtingen toe met betrekking tot het actiepunt. Deze omschrijving geeft uw collega instructies over hoe hij of zij de taak moet uitvoeren.
- Deadline: De deadline stelt u in om aan te geven wanneer deze taak of dit actiepunt afgerond moet worden. Uw collega’s zien deze deadline ook op hun dashboard.
- Verantwoordelijke: Bij de verantwoordelijke geeft u aan wie dit actiepunt moet uitvoeren. De medewerker die u selecteert, krijgt het actiepunt op zijn of haar dashboard te zien. U hoeft niet uzelf aan te vinken; u ziet het actiepunt namelijk terug in de vergadering.
- Eindverantwoordelijke: Bent u ISO-gecertificeerd? Dan bent u verplicht om de eindverantwoordelijke in te vullen. Als u dit niet bent, is het verstandig om dit ook in te vullen, zodat kan worden bepaald wie de eindverantwoordelijkheid draagt voor dit totale actiepunt.
Opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.