Hoe werkt de filter in de takenomgeving?

Binnen de takenomgeving kunt u taken filteren op vijf verschillende onderdelen. In deze handleiding leggen we per onderdeel uit wat ze precies inhouden.

  1. Taken weergeven met deadline t/m:
    Standaard ziet u de taken die u vandaag mag uitvoeren, de verlopen taken, en taken die u een bepaalde periode daarvoor wilde zien. Als u toekomstige taken wilt bekijken, gebruikt u deze functie. Vul hier de datum in tot wanneer u de taken wilt zien.

  2. Uitsluitend taken met opmerkingen weergeven:
    Vink deze optie aan om alleen de taken met opmerkingen te zien.

  3. Voltooide taken weergeven:
    Vink deze optie aan om alle voltooide taken zichtbaar te houden. U kunt hierdoor het afvinken ongedaan maken door de checkbox opnieuw aan te klikken.

  4. Bedrijfsafdelingen:
    Als u alleen de taken van een specifieke afdeling wilt zien, kunt u hier de gewenste afdeling selecteren.

  5. Verantwoordelijken:
    Als u de taken van andere teamleden wilt bekijken, kunt u hier het gewenste teamlid of alle teamleden selecteren.

Wanneer u op 'Opslaan' drukt, worden de ingevulde opties geactiveerd. Als u de filteropties wilt verwijderen, kunt u op 'Reset filter' klikken.

Daarnaast wordt dit filter onthouden binnen uw account of op de computer als u bent ingelogd met een algemene gebruiker. Bij het opnieuw inloggen hoeft u de filter dus niet opnieuw te activeren, maar onthoud DentalRules de ingestelde filter. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Opmerkingen

0 opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.