Het is essentieel om actiepunten te creëren onder de stappen in projecten, omdat een projectstap anders niet als voltooid kan worden beschouwd. Elke medewerker kan gekoppeld worden met specifieke actiepunten. Deze actiepunten zijn terug te vinden op het dashboard van de medewerker, onder de tegel ''Actiepunten''. U kunt via het project controleren of deze actiepunten wel of niet zijn afgevinkt.
Elk actiepunt is afzonderlijk instelbaar:
- Omschrijving: Vul hier de beschrijving van het actiepunt in. Maak deze omschrijving zo helder mogelijk, zodat uw collega duidelijk begrijpt welke actie hij/zij moet ondernemen.
- Deadline: Dit betreft de deadline specifiek voor dit actiepunt. Het staat los van alle andere stappen in het project. De medewerker die verantwoordelijk is voor dit actiepunt ziet ook deze deadline.
- Verantwoordelijke: Wijs het actiepunt toe aan één of meerdere personen met behulp van deze functie. Vanaf dat moment is het actiepunt zichtbaar voor de betreffende collega('s).
- Eindverantwoordelijke: De eindverantwoordelijke is degene die uiteindelijk de verantwoordelijkheid draagt over het actiepunt, maar niet noodzakelijkerwijs verplicht is om het uit te voeren.
Opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.