- In het menu gaat u naar “Register” en vervolgens naar “Storing registraties”.
- In de drop-down selecteert u de juiste locatie waar de storing plaats heeft gevonden.
- U ziet een overzicht van de bedrijfsruimtes op deze locatie.
- Door vervolgens op de knop “Onopgeloste storingen” te klikken verschijnt er een overzicht van de storingen die nog openstaan.
- Bij elke storing staat een blauw oogje. Wanneer u hierop klikt kunt u de storing inzien.
- Vervolgens kiest u voor het tabblad “Bestanden” en klikt u op “Toevoegen”
- Hierna kunt u door op de paperclip te klikken bestanden vanaf uw pc uploaden in het DentalRules systeem.
- Klik op “Opslaan” om het bestand toe te voegen aan de betreffende storing.
Of
- U klikt op de bedrijfsruimte waar een storing is gemeld aan een apparaat.
- Hierna kunt u op het betreffende apparaat klikken waar een driehoekje achter staat.
- U ziet alle storingen die gemeld zijn.
- Door op het blauwe oogje te klikken kunt u de storing inzien.
- Vervolgens kiest u voor het tabblad “Bestanden” en klikt u op “Toevoegen”
- Hierna kunt u door op de paperclip te klikken bestanden vanaf uw pc uploaden in het DentalRules systeem.
- Klik op “Opslaan” om het bestand toe te voegen aan de betreffende storing.
Opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.