Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Een storing is opgelost

  1. In het menu gaat u naar “Register” en vervolgens naar “Storingen”. 

  2. In de drop-down selecteert u de juiste locatie waar de storing plaats heeft gevonden. 

  3. U ziet een overzicht van de bedrijfsruimtes op deze locatie. 

  4. Kies voor de bedrijfsruimte waarbij u een storing wilt verwijderen.  
  5. Hierna kunt u op het betreffende apparaat klikken waar een driehoekje achter staat. 
  6. U ziet alle storingen die gemeld zijn.  

  7. Door op het blauwe oogje te klikken bij betreffende storing kunt u de storing in zien.
  8. In het overzicht ziet u wat de status van de storing is.
     
  9. In de drop-down van “Status” selecteert u de optie “Opgelost”. U kunt eventueel de reparatiekosten invoeren en de ondernomen acties. 

  10. Bevestig uw aanpassing door te klikken op “Opslaan”.  
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Opmerkingen

0 opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.